آشنایی با بهترین کارخانه موزاییک پلیمری

بهترین کارخانه موزاییک پلیمری

آشنایی با بهترین کارخانه موزاییک پلیمری

بهترین کارخانه موزاییک پلیمری کدام است و چه ویژگی هایی دارد؟ محصولات پلیمری از جمله موزاییک، کفپوش پلیمری، سنگ مصنوعی نما و انواع نرده صراحی پلیمری از طرفداران زیادی برخوردار هستند. قیمت نرده صراحی پلیمری نسبت به نوع سنگی پایین تر است. بسیاری از افراد ترجیح می دهند به جای استفاده از چوب، سنگ و … از این محصولات استفاده کنند. در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین کارخانه موزاییک پلیمری تحت عنوان ” مهرازان البرز ” بپردازیم.

بهترین کارخانه موزاییک پلیمری

بهترین کارخانه موزاییک پلیمری

آیا با بهترین کارخانه موزاییک پلیمری آشنا هستید؟ موزاییک های پلیمری به دلیل فرمولاسیونی که دارند از کاربرد بیشتری نسبت به نوع بتنی و سیمانی برخوردار هستند. این امر سبب شده تا محصولی تولید شود که فاقد ایرادات موزاییک های سیمانی باشد و بتواند نیاز افراد را به داشتن سطحی زیبا، تمیز و باکیفیت تامین کند. برندهای مختلفی در کشور ایران و سایر کشورهای جهان در حوزه تولید محصولات پلیمری فعال هستند که یکی از آن ها برند ” مهرازان البرز ” است. در ادامه با ویژگی های این برند آشنا خواهیم شد.

برند ” مهرازان البرز “

برند مهرازان البرز به عنوان معتبرترین و بهترین کارخانه موزاییک پلیمری شناخته شده است که در طول 17 سال فعالیت خود توانسته محصولاتی بسیار باکیفیت را تولید کند. این کارخانه توسط مهندس خوشبخت مدیریت می شود. محصولاتی که در این مجموعه تولید می شوند شامل انواع سنگ های سمنت پلاست، موزاییک های پلیمری و رزینی، سنگ مصنوعی نما از نوع رومی کلاسیک، سنگ های آنتیک و … می باشد. در بین انواع سنگ مصنوعی نما شاهد ارزان تر بودن سنگ های سمنت پلاست هستیم. درباره این سنگ در مطلب گذشته تحت عنوان ” بررسی عوامل موثر بر قیمت سنگ مصنوعی نما ” صحبت کردیم و گفتیم که این سنگ ها نیز از کیفیت خوبی برخوردار هستند اما به دلیل عدم نیاز به ساب زدن و سایر مراحل، از قیمت کمتری برخوردار خواهند بود. سنگ سمنت پلاست به روش تراکم تولید می شود.

بهترین کارخانه موزاییک پلیمری

فعالیت های مجموعه ” مهرازان البرز “

برگزاری نمایشگاه

شرکت مهرازان البرز تا کنون نمایشگاه های مختلفی در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی منزل و ساختمان برگزار کرده و توانسته محصولات خود را به خوبی در معرض دید مشتریان داخلی و خارجی قرار دهد.

اعطای نمایندگی

مجموعه مهرازان البرز آمادگی کامل در اعطای نمایندگی به سازندگان و فروشندگان دارد و با قوانین و ضوابط ویژه ای این امکان را فراهم می کند تا سایر فروشندگان بتوانند محصولات این مجموعه را به مشتریان خود معرفی کنند و به فروش برسانند.

تولید

تولید به عنوان مهم ترین مرحله در کارخانه مهرازان البرز شناخته می شود. تمام مهندسین و کارکنانی که در این مجموعه مشغول به کار هستند دارای تخصص ویژه در حوزه تولید محصولات پلیمری می باشند. استفاده از آخرین تجهیزات و دستگاه های روز دنیا نقطه عطفی در تولید محصولات این شرکت به شمار می رود.

خدمات شرکت ” مهرازان البرز “

شرکت مهرازان البرز علاوه بر تولید محصولات پلیمری اقدام به خدمت رسانی در حوزه های شهری نیز می کند. خدماتی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم در بهترین کارخانه موزاییک پلیمری تحت عنوان مهرازان البرز ارائه می شود.

توسعه شهری

همان طور که می دانید امروزه بخش اعظمی از مردم دنیا در شهرها ساکن هستند و این روند رو به رشد است. توسعه شهرها سبب شده تا برنامه ریزی هایی در جهت استفاده بهینه از امکانات و منابع انجام شود. جالب است بدانید که اغلب مدیران تمایل دارند تا اقتصاد محلی آن ها رشد کند اما به طور کلی نمی توان گفت که رشد اقتصادی باعث توسعه اقتصادی هم می شود. بلکه باید کیفیت زندگی تغییر کند تا بتوان نام توسعه را بر آن نهاد. شرکت مهرازان البرز در این حوزه نیز فعالیت می کند و تلاش دارد تا با بهره گیری از جوانان مستعد در حوزه مدیریت شهری، استفاده از نظرات کارشناسی، تصمیم گیری های موثر این فضا را در جهت مثبت هدایت کند.

برنامه ریزی برای تغییر

برنامه ریزی صحیح برای آینده سبب رشد هوشمند می شوند. قطعا در جهان شهرهایی وجود دارد که در سرعت بالا و بدون هیچ گونه برنامه ریزی رشد کرده اند. اما رشد به معنای توسعه نیست و سبب ایجاد هرج و مرج می شود. از دیگر فعالیت های برند مهرازان البرز، بهترین کارخانه موزاییک پلیمری در ایران برنامه ریزی های صحیح و اصولی در این زمینه است. او معتقد است که مدیران شهری باید آینده نگر باشند و برنامه ریزی های آن ها مطابق با نیازهای شهر در آینده باشد.

بهترین کارخانه موزاییک پلیمری

مهم ترین ویژگی برند ” مهرازان البرز “

یکی از ویژگی هایی که می توان در خصوص سیاست های کاری این برند مطرح کرد این است که او بر اساس نیاز ، سلیقه، توان مالی و … در جامعه اقدام به تولید محصولات خود می کند. قطعا سلیقه ای که امروزه افراد دارند با 20 سال پیش بسیار متفاوت است. این سلیقه در حوزه دکوراسیون، کفپوش، محوطه سازی و … نمود پیدا می کند. برند مهرازان البرز با در نظر گرفتن این موضوع تلاش می کند تا رضایت و اعتماد مشتریان را به خود جلب کند و به مرور زمان نیز کیفیت محصولات خود را افزایش دهد.
در سال های گذشته اغلب افراد به دنبال موزاییک سیمانی بودند و تصور می کردند که این نوع از کفپوش ها می تواند تمام نیاز آن ها را به زیبایی و کفسازی تامین کنند. اما از زمانی که مواد پلیمری وارد صنعت شد و موزاییک ها و کفپوش های پلیمری به بازار معرفی شدند افراد به دنبال تهیه آن ها رفتند و امروزه کمتر کسی وجود دارد که از موزاییک های سیمانی استفاده کند.

    پاسخ دهید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای اجباری مشخص شده اند*